Kurs efektywnych technik sprzedaży i perswazji w telemarketingu

DLA KOGO KURS JEST PRZEZNACZONY?

Szkolenie przygotowuje Uczestnika/czkę pod względem praktycznym i teoretycznym z zakresu telemarketingu, a także umożliwia (w cenie kursu) uzyskanie kwalifikacji i certyfikatu pozwalających na wykonywanie zawodu.

JAKI JEST CZAS TRWANIA KURSU?

30 godzin

JAKI JEST TRYB KURSU?

Szkolenie może zostać przeprowadzone w trybach: stacjonarnym wieczorowym/dziennym; e-learningowym; hybrydowym (połączeniu trybu stacjonarnego i e-learningowego). Tryb kursu dostosowany jest do programu szkolenia i potrzeb Uczestnika.

SYLABUS

  • Rozpoczęcie dialogu

    • skuteczne przywitanie klienta
    • przedstawienie siebie oraz firmy
    • wzbudzanie zainteresowania klienta
  • Opis doskonałego telemarketera
  • Skuteczna komunikacja
    • wypracowanie poprawnego tonu głosu
    • sprawne wykorzystanie słownictwa
    • techniki poprawnego formułowania pytań i umiejętność słuchania
    • umiejętność argumentacji
    • określenie oczekiwań klientów oraz ich przegląd
  • Rozmowa w nieprzyjemnych sytuacjach z klientami
  • Techniki zakończenia dialogu handlowego

    • uzgodnienie ceny, negocjacje
    • umiejętność przewidywania gotowości klienta do zakupu
    • techniki przekonania klienta do zakupu

CZY PO UKOŃCZENIU KURSU MOŻNA UZYSKAĆ CERTYFIKAT? 

Tak, możliwe jest uzyskanie certyfikatu.

JAK MOGĘ ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?

  • Zapraszamy do kontaktu: 512 276 835 (telefonicznie); centrum(at)szkolen.pl (mailowo)  – (at) oznacza @
  • Zapisy także przez Facebook:  http://fb.com/portal.szkolen
  • Zobacz termin tego szkolenia/kursu na stronie